Problemen met inloggen op Mijn toeslagen
Lukt het niet de pagina van Mijn toeslagen te bereiken? Wordt de toegang geblokkeerd? Of hebt u problemen met uw DigiD?
Volg de stappen voor een oplossing
- Bekijk of er gepland onderhoud of een verstoring is bij DigiD, DigiD Machtigen of eHerkenning in het overzicht Storing en Onderhoud van Logius.
- Controleer of u een werkende internetverbinding hebt.
- Zorg dat u de knoppen met pijltjes ‘Vorige’ en ‘Volgende’ van uw internetbrowser niet gebruikt.
- Gebruik de meest recente versie van uw internetbrowser.
Soms is een update van Chrome, Safari, Edge of Firefox noodzakelijk. Gebruikt u een andere browser of een verouderde versie? Dan kunnen wij niet garanderen dat Mijn toeslagen goed werkt. - Sluit alle vensters van uw internetbrowser.
- Wis de ‘browsegegevens’ en het 'cachegeheugen'.
Daarmee verwijdert u oude gegevens van bezochte websites van uw apparaat. Zoals inloggegevens. Start uw internetbrowser opnieuw op. Druk hierna gelijktijdig op de toetsen Ctrl + Shift + Delete. U kunt de cookies, geschiedenis, websitegegevens, tijdelijke bestanden en bestanden in de cache verwijderen. Meestal is het voldoende alleen de gegevens te wissen waar al een vinkje voorstaat. - Stel uw internetbrowser zo in dat u anoniem kunt surfen.
Open via de menubalk bovenin een nieuw ‘incognitovenster’ (Chrome), ‘privévenster’ (Safari en Firefox) of InPrivate-venster (Edge). Probeer of u kunt inloggen op Mijn toeslagen in het nieuwe venster. - Helpen deze stappen niet? Probeer het eens op een ander apparaat.
U kunt een pc, laptop, tablet of telefoon gebruiken. U kunt ook een andere browser proberen. Doorloop dan ook de eerdere stappen.
Op DigiD.nl vindt u meer informatie over uw DigiD en DigiD Machtigen.