Hoe gaan u en Dienst Toeslagen met elkaar om?

We helpen u graag bij Dienst Toeslagen. We willen dat doen in een prettige en veilige sfeer. We voeren met respect voor elkaar het gesprek. Ongewenst gedrag accepteren we niet.

Voorbeelden van ongewenst gedrag

  • schelden
  • discriminerende taal
  • schreeuwen
  • beledigen
  • bedreigen
  • tegenhouden van werkzaamheden
  • dwingen tot het doen of niet doen van handelingen

Maatregelen bij ongewenst gedrag

We spreken u aan op ongewenst gedrag. Als het ongewenste gedrag doorgaat, dan helpen we u niet verder. We stoppen het gesprek, nemen maatregelen en melden het incident.

We kunnen de volgende maatregelen nemen:

  • U krijgt een telefonische waarschuwing.
  • U krijgt een schriftelijke waarschuwing.
  • U mag ons niet meer bellen.
  • U mag onze kantoren niet meer bezoeken.
  • We melden het incident bij de politie.
  • We doen aangifte van een strafbare gebeurtenis bij de politie.
  • We vragen een schadeclaim aan.

Vastleggen van ongewenst gedrag

We leggen elk incident vast. Dit valt onder de privacywet. We slaan persoonsgegevens met zorg en volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) op.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.