Ik heb een verbetertip
Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Daarom werken wij er voortdurend aan om onze diensten en producten te verbeteren. Wilt u met ons meedenken en hebt u verbetertips? Dan horen wij die graag.
Bijvoorbeeld in de volgende gevallen:
- U hebt een brief van ons gekregen, en u vindt dat we sommige onderwerpen niet heel duidelijk uitleggen.
U hebt een idee hoe we dat beter kunnen doen. - U moest een formulier invullen, en u vond dat lastig.
U hebt een idee hoe we het formulier gemakkelijker kunnen maken. - U moest iets regelen voor uw belastingen en u vond ons niet erg efficiënt of publieksvriendelijk.
U hebt een voorstel hoe we efficiënter of publieksvriendelijker kunnen werken.
Dit soort verbetertips kunt u hier aan ons doorgeven.
Wat doen wij met uw verbetertip?
Wij gaan uw verbetertip onderzoeken. En als dat kan, zullen we de verbetering doorvoeren.
U krijgt géén reactie van ons op uw verbetertip. Zet daarom geen persoonlijke gegevens in het formulier.
Hebt u vragen over uw persoonlijke situatie? Dan kunt u contact met ons opnemen. Kijk voor het juiste telefoonnummer bij Contact op maat.
Hebt u een klacht? Kijk dan bij Hoe dien ik een klacht in?.