Problemen met inloggen of gebruik van Mijn Belastingdienst?
Dat is vervelend. We helpen u graag met het oplossen ervan.
Check eerst op Belastingaangifte of daar een bericht staat dat er bij ons een technisch probleem is.
Of is er een ander probleem?
Dan kunt u 1 of meer van de volgende dingen doen:
- Zorg dat uw computer en internetbrowser up-to-date zijn.
- Verwijder het 'cachegeheugen' van uw computer.
Open uw internetbrowser en druk hierna gelijktijdig op de toetsen 'Ctrl' en 'F5'. - Verwijder geheel of gedeeltelijk de browsegeschiedenis van uw internetbrowser.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan cookies en websitegegevens. Sluit hierna de browser af en start hem opnieuw. - Stel uw internetbrowser zo in dat u anoniem kunt surfen.
De diverse browsers gebruiken verschillende benamingen voor anoniem surfen. Bijvoorbeeld 'InPrivate-navigatie', 'incognitovenster' en 'privévenster'. - Probeer een andere internetbrowser.
Gebruikt u nu bijvoorbeeld Microsoft Edge, probeer dan eens Google Chrome of Mozilla Firefox. - Schakel de 'pop-upblokkering' in uw browser uit.
Dit voorkomt vaak problemen met het afdrukken van de aangifte.
Kunt u uw aangifte niet openen of verwijderen?
Dan hebt u waarschijnlijk niet zelf uw (gezamenlijke) aangifte als 1e geopend. Dat moet dan degene doen die dat wel heeft gedaan.
Gebruik internetbrowser
Gebruikt u een pc of laptop voor Mijn Belastingdienst? Dan kunt u het beste de laatste versie gebruiken van Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Apple Safari.
Gebruikt u een smartphone of een tablet? Dan kunt u het beste de laatste versie gebruiken van Mobile Safari (iOS), Mobile Chrome (iOS en Android) of Samsung Browser (Android).
Gebruikt u een andere browser of een verouderde versie? Dan kunnen wij niet garanderen dat Mijn Belastingdienst goed werkt.
Problemen bij digitale vertegenwoordiging
Hebt u problemen met het inloggen namens een betrokkene in Mijn Belastingdienst? Lees dan verder bij Digitale vertegenwoordiging - problemen met inloggen.